آموزش های رایگان

قالیبافی آسونه یا سخت؟

افراد زیادی مایل به فراگیری قالی بافی هستند؛‌ اما یک ذهنیت همیشه وجود داره و اون اینه که قالیبافی کار سختیه و مگه میشه با چند جلسه آموزش و چندتا فیلم قالیبافی یاد گرفت؟!!

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم ما توی دوره های آموزش قالیبافی، قالیبافی رو ساده و اصولش رو دسته بندی کردیم و به نحوی که شما بتونید بهترین و باکیفیت ترین قالی ها رو به سادگی هرچه تمام ببافین.

برای نمونه، دروه آموزش بافت تابلوفرش لم آرت به شیوه ترک باف آموزش داده میشه؛ توی این دوره از گره ترکی، چله کشی گردون (چله کشی ترکی) و اصول بافت از صفر تا صد آموزش داده میشه.

به عبارتی موضوعاتی چون سیه بندی، چله کشی، گلیمه، قایقی، نقشه خوانی، گره، پوددهی، اندازه گیری ها و محاسبات، کنترل و تمام جزئیاتی که یک بافنده برای بافت بی عیب و نقص قالی بهش نیاز داره رو به صورت اصولی و دسته بندی شده توضیح و آموزش میدیم.

آنچه که یادگیری قالیبافی رو آسون‌تر کرده، استفاده از نقشه های کامپیوتری هست؛ نقشه‌های عددی و کامپیوتری که نخ‌ها شماره گذاری شدن و شما از روی نقشه متوجه میشید که در فلان رج باید کدوم رنگ رو در کجا ببافی؛ انگار یک نقشه خوان حرفه‌ای کنارت نشسته و راهنماییت میکنه.

درسته که برای هنرمند واقعی شدن توی هر هنری از جمله قالیبافی نیاز به تخصص و تمرین زیاد هست، اما در رابطه با قالیبافی یه تفاوت‌هایی وجود داره و اونم اینه که قبل از شما یک طراح حرفه‌ای نقشه فرش رو طراحی کرده و هنرمندان رنگرز نخ‌ها رو آماده کردن و شما یک پکیج کامل از ابزار و محصولات مورد نیاز و آموزش جامع و کامل رو از ما دریافت میکنید.

انگار یک استادکار واقعی کنارتون نشسته و ریز به ریز نکات رو بهتون آموزش میده و همراهیتون میکنه تا با محصولاتی که در اختیار دارین بهترین بافت ها رو داشته باشی و مطئمنی باشی که کارت بدون عیب و نقص در میاد.

پس با لم آرت، لِم قالیبافی رو یادبگیر و ببین قالیبافی چقدر برات آسون میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.