آموزش های رایگان

دار قالی چه سایزی بخریم؟

تعداد زیادی از شما همراهان لم آرت این نگرانی و سوال رو دارید که آیا دار قالی توی خونه تون جا میشه یا نه؟ یا این سوال رو همیشه مطرح می‌کنید که دار قالی چه سایزی بخریم؟ این سوالات طبیعیه چراکه این روزها فضای خونه‌ها کوچکتر شده و فکر می‌کنید فضای کافی برای گذاشتن دار قالیبافی توی خونه وجود نداره؛ اما نگران نباشید.

دارهایی که توی فروشگاه دار قالی لم آرت ارائه میشه، در کنار کیفیت بالا، تنوع زیادی در سایز و اندازه داره و این امکان رو به شما میده تا قالی و قالیچه‌هایی در ابعاد مختلف و البته در سایر استاندارد ببافید.

مثلاً یک قالیچه با سایز یک متر در یک متر و نیم رو می‌تونید به راحتی روی دار قالی با سایز یک متر و ده سانتی‌متر ببافید.

برای این کار، دار قالی فضا و عرضی حدود 130 سانتی‌متر رو اشغال می‌کنه و شما می‌تونید روی همین دار یک قالیچه استاندارد با عرض 110 سانتی‌متر و ارتفاع یک متر و 60 سانتی‌متر رو ببافید و از اون برای مکان‌هایی مثل کنار تخت‌خواب، زیر مبل راحتی و غیره استفاده کنید؛ از اونجایی که سایزش هم استاندارده، هیچ نگرانی بابت فروشش توی بازار نداشته باشید.

یا می‌تونید از دار ذرع و چارک استفاده کنید؛ دار قالی که این امکان رو بهتون میده تا یک قالیچه با عرض 80 سانت در ارتفاع 120 سانتی متر ببافید.

شما می‌تونید با تهیه دوره های آموزش قالیبافی لم آرت، قالیبافی رو یاد بگیرید و با تهیه و خرید دار قالی بافی و خرید ابزار قالیبافی از مجموعه لم آرت، بهترین دستبافت‌ها رو به خونه‌هاتون ببرید و یا با فروش اونا کسب درآمد کنید.

توصیه ما اینه که قالی و قالیچه های خونه و فرش‌های زیر پای بچه‌هاتون رو خودتون ببافید؛ سلامتی که در استفاده از الیاف طبیعی وجود داره خیلی ارزشمند‌تر از قیمت فرش و هزینه‌های اون هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.